martes, 1 de diciembre de 2015

Cap a on tirar...

Bones,


En l'última tutoria que vaig fer amb la meva tutora al centre, vam avaluar un seguit de punts de la meva intervenció.


En general, la meva opinió és  positiva, així com la del centre vers la meva actuació. Vaig valorar, i també estava d'acord la tutora, en què fóra convenient que agafés més protagonisme en la classe d'educació física.
Trobo que, a aquestes alçades de curs, els i les alumnes ja em coneixen i ja podria formar un tàndem amb tots els ets i uts amb la professora de cara a portar la classe d'educació física. Cal, però, i així ho vaig comentar, que la meva figura desapareixerà, i per tant, el funcionament general de l'assignatura no s'hauria de veure destorbat per aquest fet, sinó que és necessari aportar eines, recursos d'optimització de cara al futur.


També vam valorar el procés amb els dos nois amb dificultats en competències lingüístiques i comunicatives. Tots dos vam estar d'acord en què és, i serà, un procés lent i ple d'entrebancs. Però no ens arronsem davant l'objectiu que els nois assoleixin un grau de competència suficient en català i castellà.


Per últim, vaig exposar les meves idees sobre cap a on podria anar encaminar la meva intervenció. Hi ha tres temes que podrien ser "candidats" (encara que no excloent, ja que es pot treballar la resta):
- Proporcionar eines per a la millora de la lectura i comprensió lectora. Atenció a les necessitats educatives específiques d'alumnes amb dificultats, escola inclusiva.
- Optimitzar els processos d'ensenyament i aprenentatge en l'àrea d'educació física.
- Aprenentatge i servei. Millora de les metodologies educatives.


Ara cal que ho acabem de parlar amb l'equip.

No hay comentarios:

Publicar un comentario