lunes, 26 de octubre de 2015

Primeres demandes


Us faig un petit tast dels primers dies com a psicopedagog a l’escola Cintra.

El dia 9 de setembre vaig fer una primera reunió amb la cap d’estudis, que alhora és la meva tutora de pràctiques al centre. En aquesta primera trobada, vam establir les primeres línies de treball i els dies i horaris de pràctiques, que serien:

  • Dimecres de 9 a 13:30 hores;
  • Divendres de 9 a 13:30 hores i de 13:30 a 15 hores reunió d’equip, de seguiment i formació.
  • Hi ha la possibilitat de participar de formacions alguns divendres a la tarda.

Des del primer dia em vaig integrar a la dinàmica de l’escola.
Els primers encàrrecs que vaig rebre, fets pels tutors amb el vist-i-plau i coordinació de l’equip directiu, van ser:
-          Observació participant de les relacions que s’estableixen al grup format per 1r i 2n d’ESO a educació física.
-          Atenció individualitzada a dos nois de 3r que presenten necessitats educatives específiques, sobre tot en competències lecto-escriptores.
-          Participació a l’aula com a suport al/la docent.
 
Abans d’acabar aquesta entrada, i per no allargar-me més, vull destacar que, a primera hora i durant uns 25-30 minuts, es fa el que anomenen Grup Base. Es reuneixen nois i noies per cursos i fan un repàs del dia anterior, de les activitats properes, i de temes que els puguin interessar i al grup.
 
En alguna pròxima entrada, m’agradaria que conegueu com són les reunions d’equip i els espais de formació.
 
Fins la propera

No hay comentarios:

Publicar un comentario