viernes, 16 de octubre de 2015

Presentació

Hola,


Sóc, el Toni Dieste. Sóc educador social i, com vaig posar a la meva presentació al Forum, actualment treballo com a educador suplent en un centre educatiu de Justícia juvenil, però la major part de la meva experiència és com a educador social de centres oberts (recurs de serveis socials de primer nivell, d'atenció primària), que atenen, sobre tot, a infants, adolescents i joves, i a les seves famílies, en situació de vulnerabilitat o risc social, fora de l'horari lectiu. També he estat a CRAE (Centres Residencials d'Acció Educativa).


Com a part de la meva feina com a educador social, de fet un pilar fonamental, sempre ha estat la coordinació amb els centre i serveis educatius: escoles, instituts, EAP, CRP. No es pot entendre la feina d'educador social d'aquestes franges d'edat sense aquesta coordinació. En més d'una ocasió (força temps, de fet), he treballat, frec a frec, amb psicopedagogs i psicopedagogues.


Vaig començar les pràctiques obert a tot allò que em podien proporcionar, i tot allò que jo podia proporcionar, des de la meva experiència i des de la meva formació en psicopedagogia. És molt sorprenent la quantitat de coses que pot aportar la psicopedagogia a l'àmbit de l'educació social, i també a l'inrevés.


Motiva saber que, ara sí, puc posar en marxa la teoria i les formes de fer que he anat adquirint durant aquest temps.


Força en les pràctiques i ens trobem a l'espai virtual!! (de moment)


Salut
Toni

No hay comentarios:

Publicar un comentario